استار آکادمی

اطلاعاتی راجع به برنامه استار آکادمی مغرب و لبنان

استار آکادمی

اطلاعاتی راجع به برنامه استار آکادمی مغرب و لبنان

نامزدهای فینال...

با اجرای پرایم دیشب تکلیف نامزدهای فینال استار آکادمی پنجم معلوم شد...

با بر گشتن محمد به جمع نامزدهای معلوم شده (سعد و نادر ) هر سه به فینال راه پیدا کردند...

.

اطلاعات بیشتر رو همین جا براتون میذاریم.

در ضمن تو نظرسنجی پایین بلاگ شرکت کنید. 

مهمانان پرایم نیمه نهایی

هنرمند لبنانی الاصل مساری , با وجود تمام مشکلات و معضلات فردا شب خود را به لبنان خواهد رساند تا در پرایم نیمه نهایی برنامه استار آکادمی ۵ حضور داشته باشد.

 

 

نوال الزغبی خواننده خوش صدا و زیبای لبنانی نیز برای بار دوم در این برنامه حضور پیدا خواهد کرد . دیدنش خالی از لطف نیست , حتما ببینید.

 

فینال ۳ نفره برگزار می شه

اون شب بعد از اعلام نومینی ها توسط هیلدا محمد و شهیناز شک شده بودن و گفتن اینبار غیر عادی بود فقط هیلدا اومد گفت محمد و شهیناز و رفت . مثل همیشه که کلی کش و غوس داشت  , نبود...

محمد داد زد و از کنترل خواست باهاش صحبت کنن تا باورش بشه . محمد فکر می کرد باهاش شوخی کردن. ولی از کنترل اومدن و گفتن که شوخی نبوده  .از طرف دیگه استادا نادر و سعد رو بردن تو اتاق و ازشون در مورد احساسشون به نومینی شدن پرسیدن و گفتن اگه اعلام نومینی ها شوخی بوده باشه به نظرتون خودتون نمینی هستین یا نه؟؟؟ استاد ودیع به نادر و سعد گفت شما مشکلایی داشتین که ممکنه نومینی باشین ...

 سعد گفت : من فقط نگران محمد و نادر و شهیناز هستم  و اگه خودم نومنی بشم مشکلی نیست . نادر هم گفت : نومینی شدن عیب نیست و یه قانونه , پس می پذیرم.

بعد مادام رولا از اتاق کنترل وارد ماجرا شد و گفت قضیه نومینی ها درست بوده و به شما دو تا که جزو 3 نفر فینالیست هستین تبریک می گم .

.

قضیه میرهان هم اینه که , بعد از رفتن عبدالله ,  روحیه بچه ها به شدت تضعیف شده بود نه به خاطر عبدالله بلکه به خاطر بحثهایی که پیش اومده بود . میرهان هم آخرین شخصی بود که اوت شده بود و هم خیلی با انرژی و شاد هست . به همین دلیل ازش خواستن بیاد پیش بچه ها تا جو عوض بشه . احتمال این هست که میرهان تو پرایمای باقیمانده با بچه ها تو اجرا همکاری داشته باشه ولی فینالیست نیست.

دیشب هم که چهار شنبه بود , موقع دیدن فیلم و خوردن پیتزا بود ,  مادام رولا گفت به جای دیدن فیلم تو آکادمی بچه ها می تونن برن سینما و فیلم رو ببینن...

مادام رولا به این خوبی دلتون می آد اینقدر پشت سرش بد می گین ؟؟؟

چرا شهیناز با نادر دعواش شد؟

 

دو سه روزی بود محمد و نادر سر به سر شهیناز میذاشتن و هر کاری می کرد ازش ایراد می گرفتن ,  البته فقط به قصد شوخی و عوض کردن اون روح مرده آکادمی . آخه بیچاره ها واقعا از اون سکوت و جو بی روح خسته شده بودند . هر وقت که بچه ها سر به سر شاهی می ذاشتن اون چیزی نمی گفت و ازشون دور می شد. مثلا یه بار بهش گفتن تو نومینی میشی , یه بار که شاهی براشون چای درست کرد گفتن دخترای مصری  بلد نیستن  چای درست کنن , تو از کجا یاد گرفتی و ...

تا اینکه اون شب وقتی شهیناز شامش رو روی میز گذاشته بود که بخوره بچه ها بدون اینکه متوجه بشه شکر ریختن تو غذاش , وقتی شهیناز متوجه شد اونا بهش خندیدند ولی دیگه طاقت شاهی تموم شده بود و داد و هوار راه انداخت . اونا هم هر چی سعی می کردن آرومش کنن و بگن که قصد شوخی داشتیم کوتاه نمی اومد و می گفت من مظلوم ترین دختر آکادمی هستم . کی همچین بلاهایی که سر من در می آرین جرات داشتین سر دیا و میرهان و امل و اسما در بیارین؟؟؟ به به خیلی دوستای خوبی بودین برام , هیچوقت خوبیاتونو یادم نمیره و...

 

آخرین نومنی ها

 علی رقم جنگها و مشکلات سیاسی آکادمی اخرین نومینی های خود را معرفی کرد:

 

 

شاهیناز ضیاء الدین   از مصر

 شاهیناز 23 ساله است و کارمند سازمان  تالیف و تنظیم مدارک دولتی  ,7 ساله که می خونه , غیر از خوندن به اینترنت , آشپزی و ورزش علاقه داره.

 

 

 

محمد قویدر    از اردن

 

محمد ۲۲  ساله است, مهندس پرواز نیروی هوایی اردن , گیتاریست ,  گاهی اوقات ویالون هم می زنه , عاشق طبیعت هم هست.

 

 

........................................................

انتخاب استادها:

ماری محفوظ : نادر و شاهیناز

ودیع ابی رعد : محمد و شاهیناز

میشال فاضل : شاهیناز و محمد

غابریال یمین : محمد و شاهیناز

الیسار کرکلار : محمد و سعد

فواد فاضل : نادر و شاهیناز

 

داستان خروج عبدالله از آکادمی

داستان خروج عبدالله از آکادمی برای همه روشن شد...

 

از هفته پیش که عبدالله برای اولین بار نومینی می شه پا روی همه قوانین آکادمی گذاشته و به اشکال مختلف شروع به بی نظمی و ایجاد تشنج بین بچه ها و مسئولان آکادمی  می کنه . تشدید اختلافش با محمد , اعتراض به وضعیت داوری , اعتراض به وضع خورد و خوراک , اعتراض به کمبود استراحت و ازدیاد تمرینات , متهم کردن مادام رولا به میدان دادن به سعد از جمله کارایی بود که توی این یک هفته اخیر توسط عبدالله سر زده و کاسه صبر مادام رولا را سر ریز کرد.

 

 تا اینکه 2 روز پیش خانواده عبدالله با آکادمی تماس می گیرند و به بهانه جنگ و وضعیت فعلی لبنان خواهان خروج اون از آکادمی می شن. مادام رولا موضوع رو با عبدالله در میون می گزاره و می گه تصمیم با خودت , عبدالله هم می گه باید با خانوادم صحبت کنم و دلیل رو جویا بشم 
مادام رولا می گه به شرطی این اجازه رو می دم که دلایلشون رو از تلویزیون واسه همه پخش کنیم . وقتی عبدالله با خانوادش تماس می گیره مادرش می گه پدرت گفته در چنین شرایطی که موندن هیچ سعودی  توی لبنان صلاح نیست و علی رقم ظلمی که به عبدالله توی آکادمی می شه بهتره که همین الان انصراف بده و برگرده. عبدالله می گه من راحتم و همه چیز خوبه , چرا پدرم همچین چیزی رو می خواد ؟؟؟ مادرش می گه حرفها و گلایه های خودت باعث شد پدرت همچین تصمیمی بگیره...

 

با گفتن این جمله مادام رولا ارتباط اونها رو قطع کرده و خواهان هر چه سریعتر خروج عبدالله از آکادمی شد...


عبدالله توی پرایم گذشته بعد از اینکه محمد سرشو کچل می کنه اونو مسخره کرده و بینشون دعوای بدی سر می گیره که موجب آشفتگی بیشتر و به هم ریختن وضع پشت صحنه می شه و بعد هم همه تقصیر ها رو به گردن محمد می اندازه. (عجب جانوری بوده این پسر!!!)

 

 و در ضمن موقع خروجش با مطرح کردن اینکه مادام رولا به سعد میدان داده که تا به اینجا رسیده, موجب در اومدن  اشک سعد شد .سعد هم اعتراض کرد که من این همه زحمت کشیدم تا به اینجا رسیدم , حالا اون با این حرفش تمام زحمتهامو ضایع کرد.

 


در ادامه مادام رولا،ُگفت که توی تاریخ 5 ساله آکادمی هیچ وقت با چنین هنر جوی قانون شکنی مواجه نشده...

عبدالله جونش و برداشت و فرار کرد...

موضوعی که  ذهن خیلی از بیننده های آکادمی رو به خودش مشغول کرده اینه که طی دو روز گذشته از عبدالله هنرجوی سعودی خبری نیست . نه کسی هدیه ای براش می فرسته و نه وسایلش تو اتاقای آکادمی دیده می شه.
این موضوع نشان دهنده انصراف اون از اکادمیه . اون اکادمی و همه هوادارنش رو رها کرد و به عربستان سعودی برگشته. حالا دلیلش چه می تونه باشه؟؟؟
بعضیها می گن به خاطر اختلافاتی  که بین اون و محمد وجود داشته و برخی دیگه هم می گن چون نمی تونسته فشارهای روانی ناشی از نومینی شدن دوباره در هفته اخر و احتمال نرسیدن به فینال رو تحمل کنه.
ولی اگه از ما می پرسین باید بگم که دلیلش اینه که در پی جنگهای داخلی لبنان سفارت عربستان اعلام کرده که هیچ سعودی نباید توی لبنان بمونه و عبدالله هم به تبعیت از بقیه هموطنانش , لبنان , آکادمی و همه هوادارانش رو الوداع گفت و لبنان رو به قصد عربستان ترک کرد . البته باز هم نمی تونه دلیل محکم و 100% برای ترک آکادمی باشه ولی به هر حال اون دیگه رفته...

 

 

.................

بچه ها راستی پایین بلاگ به کسی که فکر می کنید استار میشه رای بدید...