استار آکادمی

اطلاعاتی راجع به برنامه استار آکادمی مغرب و لبنان

استار آکادمی

اطلاعاتی راجع به برنامه استار آکادمی مغرب و لبنان

آخرین نومنی ها

 علی رقم جنگها و مشکلات سیاسی آکادمی اخرین نومینی های خود را معرفی کرد:

 

 

شاهیناز ضیاء الدین   از مصر

 شاهیناز 23 ساله است و کارمند سازمان  تالیف و تنظیم مدارک دولتی  ,7 ساله که می خونه , غیر از خوندن به اینترنت , آشپزی و ورزش علاقه داره.

 

 

 

محمد قویدر    از اردن

 

محمد ۲۲  ساله است, مهندس پرواز نیروی هوایی اردن , گیتاریست ,  گاهی اوقات ویالون هم می زنه , عاشق طبیعت هم هست.

 

 

........................................................

انتخاب استادها:

ماری محفوظ : نادر و شاهیناز

ودیع ابی رعد : محمد و شاهیناز

میشال فاضل : شاهیناز و محمد

غابریال یمین : محمد و شاهیناز

الیسار کرکلار : محمد و سعد

فواد فاضل : نادر و شاهیناز

 

نظرات 13 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ

امیدوارم شاهیناز حذف بشه ....
به امید استار شدن محمد...........

م.ن.ش چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ http://mnsh241360.blogfa.com

همین که نادر نومینی نشده کافیه ٬ دیگه بقیه شون خیلی مهم نیستن ٬ ولی با این همه به نظر من استعداد شاهیناز از محمد خیلی بیشتره

سارا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

رویاجون منم با تو موافقم امیدوارم شاهی حذف بشه.
و
م.ن.ش جون خوشحالم که شما هم طرفدار نادر هستم.
به امید استار شدن محمد یا ناااااااااااااااااادر.

بهار چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ

به نظر من باید نادر نومنی میشد!!!آخه شهی و محمد دوتاشون صداشون قشنگ تر و قوی تر از نادره!!!
چرا میرهانو برگردوندن به آکادمی؟؟؟(عصبانی)

paria چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ

من دوست دارم شاهی بیاد بالا . فکر می کنم هم اون بیاد بالا.

ماری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

من امیدوارم محمد بیاد بالا

پگاه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

صدای هردوشون خیلی قشنگتر از سعد و نادره ولی از بین این دو نفر دوست دارم محمد بیاد بالا هر چند شاهی رو خیلی دوست دارم.
ممممممممممحححححححححححححممممممممممممدددددددد

سارا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

منم امید وارم محححححححححححححححححمد بیاد بالا
مححححححححححححححححححمدونااااااااااااااااااااااااادر(قلب) (بوس) (گل)

paria چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

لیلا جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن. دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. ازاده ادرس وب سایت قبلی تو واسم بذار.تو هم دست دارم . دوستدارشما پریا . ولی عجب وبسایتی راه انداختین. خیلی با حاله موفق باشید.بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مهتاب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

شاهیناز چرا با نادر دعواش شد؟چرا گریه می کرد؟

نادر و سعد جرا رفتن پیش داورا(معلماشون)

تو رو خدا جواب بدید

مهتاب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

بچه ها تو سایت waleg یه ویدیو گذاشته بعد زیرش اینو نوشته:

Enjoy watching this exclusive video of LBC Star Academy 5 finalists Mohammad, Nader, Saad and Shahinaz with Mirhan.

منظورش چیه؟یعنی فینال 4 نفرست؟

حمید پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

من دوست دارم محمد بیاد بالا .ولی شهیناز هم خیلی با حاله مخصوصاً دعوا و شوخی دیشبش. به نظر من باید نادر و شهیاز نومنی می شدن. و از حذف شدن میرهان ناراحت و رفتن عبدلله فوقالعاده خوشحالم.خدایش میرهان خیلی با مزه ست.
در ضمن داوری اکادمی فوقالعاده ضعیف و ناحقی می کنند.

مهتاب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ

لیلا و آزاده جون تو رو خدا یکم زودتر جوابای ما رو بدید
خیلی خیلی ممنون بابت وبلاگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد