استار آکادمی

اطلاعاتی راجع به برنامه استار آکادمی مغرب و لبنان

استار آکادمی

اطلاعاتی راجع به برنامه استار آکادمی مغرب و لبنان

نامزدهای فینال...

با اجرای پرایم دیشب تکلیف نامزدهای فینال استار آکادمی پنجم معلوم شد...

با بر گشتن محمد به جمع نامزدهای معلوم شده (سعد و نادر ) هر سه به فینال راه پیدا کردند...

.

اطلاعات بیشتر رو همین جا براتون میذاریم.

در ضمن تو نظرسنجی پایین بلاگ شرکت کنید. 

نظرات 14 + ارسال نظر
م.ن.ش یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://mnsh241360.blogfa.com

پس چی شد اطلاعات بیشتر ؟

paria دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

امید وارم سعد اول شه.م.ن.ش. من از طرف بچه ها معذرت می خوام براش یه اتفاق افتاده.

هانیه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

ازاده ولیلا عزیز شما پرایم بچه هارو ضبط میکنین ؟؟؟

مهتاب سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ق.ظ

ببخشید لیلا جون من یه چند روزی نبودم که بابت جواب سوالام ازت تشکر کنم
خیلی ممنون عزیزم

پری جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام به همگی!
به به چه جای خوبی !فردا شب که تموم میشه می تونین با عکسای بچه ها (خصوصا پر طرفدارا)از بازگشتشون به کشوراشون مطلب بذارین!(پیشاپیش ممنونتونم) راستی بچه ها زیر نویس شبکه بیست و چهار ساعته اونی که رو نایل سته(همون شبکه اطلس)رو می بینین.ایرانیا اس ام اس میدن.من انقده خوشحال میشم!!! همشونم جمهور محمد!ماشالله! من فقط یه نفرو دیدم واسه سعد نوشته بود ولی قویدریاش زیادن :کاظم خسرجی/محمد حزیراوی/ابتسام و هنا/ندا/هدی/کاظم یا مهدی سیگنال /خیزران/فاطمه و عباس/ نادیا/ایمان....بقیه اهل شبکه هم از حضورشون تشکر می کنن.اما من هر چی اس ام اس می زنم چه برای رای چه برای زیر نویس فرستاده نمیشه.با پیش شماره های 3/5/6 همراه اول از تهران خودمو کشتم چند روزه.اینایی که اس ام اس میدن بیشتریاشون می نویسن از اهواز خوزستان .تازه این شبکه اطلس جایی که ما هستیم صبح ها فقط خوب می گیره عصر تا شب پارازیت می ندازن نمی شه دید.من خیلی دوست دارم زیر نویساشو بخونم امروز صبح که بیدار شدم یه اردنیه داشت از اهل ایران و بقیه جاهایی که به محمد رای میدن تشکر می کرد.

بهار جون خوبی خانومی؟تو فروم پستاتو می خونم همیشه.

پگاه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام پری جون . چقدر خوشحال شدم اینجا دیدمت. کجایی تو ؟
منم انقدر خوشحال میشم وقتی میبینم از ایران واسه محمد sms میاد. مخصوصا که بیشتریاشون همشهریام هستن . پری جون از اون وقتی که ایرانیا sms میدن ، یه شماره توی زیرنویسا میاد و میگه ایرانیا اس ام ساشون به این شماره بفرستن. شماره اش ۰۰۲۴۸۹۸۰۹۸۱هستش.

رابعه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ

پگاه جان این شماره غلطه عزیزم من هم اس ام اس دادم که نرفت هم زنگ زدم که گفت این شماره موجود نیست.

بهار شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ق.ظ

راست میگیییییییییییییی!!!من که حوصله ندارم این اس ام اس ها رو بخونم ولی کفم برید!!!کاش زودتر میگفتید تا منم ر ای میدادم به محمد(گریه)
پری جون چرا مدتیه اثری ازت نیست؟؟؟حالا که این استار با هر بدی و خوبیش تموم شد!!!(بیشترش بدی و اعصاب خوردی بود)مادام رولا هم گفت که استار ۶ برقراره...از الانم دارن تبلیغش رو میذارن!!!امیدوارم که تو دوره آینده حق به حقدار برسه...

م.ن.ش شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://mnsh241360.blogfa.com

نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر !
استار شدن نادر رو به همه طرفداراش تبریک می گم .

پری شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

من فقط خیلی خوشحالم که تموم شد.همه چی...من که فکر نمی کنم یه بار دیگه هم بتونم سریال استار آکادمیو ببینم...دوستان گل همگی همیشه شاد و موفق باشین!خصوصا پگاه جون و بهار جون

مژده شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

تبریـــــک تبریـــــک تبریـــــــک نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر استار شد.گرچه محمد هم یه استار به تمتم معنا بود اما نادر دست کمی از محمد نداشت.به همه طرفدارای نادر عزیز تبریک میگم.دوست دارای محمد هم ناراحت نباشین.اونم یه ستاره بود...سارا جون تبریک.

سارا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ

ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر
عزیزم چقد خشکل شده بود اتفاقا حقشم بود برنده بشه چون:
۱.خشکله
۲.با اینکه بلد نیست عربی بخونه خیلی خوب خوند
۳.در مقابل کمال انگار اون خواننده بود
۴.خون گرمه
و....

سلیمه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

ستاره شدن نادر رو به همه دوستداراش تبریک می گم واقعا حقش بود هر چند محمد هم می تونست باشه خداییش اخر صداست ولی اگه نادر اینجا خواننده نمی شد دیگه نمی دو نم بیچاره باید چه برنامه یی می رفت اخه دو بار از تو برنامه اکس فکتور حذفش کردن اگه اینجا برنده نمی شد دیگه معلوم نبودازکجا سر در می اوردخیلی خوشحال شدم بالاخره نتیجه تلاشش رو دید عجب اراده ی داره اگه کسی دیگه بود قید خوانندگی رو میزد وقتی تو برنامه اکس فکتور حذف شد خیلی دلم براش سوخت ولی وقتی توی پرایم اول استار اکادمی دیدمش از خوشحالی نبودم امیدوارم همیشه موفق باشه.

..... شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

مصاحبه ای در شبکه [الاسرائیلیه] با دکتر اسرائیلى (مالحوم اخنوف) صاحب ایده : استارآکادمی!!! سوال اول از او پرسیده شد: امروز که تو بزرگترین آرزویت (استارآکادمی) را در مرکز سرزمین اسلامی برآورده کردی چه احساسی داری؟جواب داد: احساسم قابل توصیف نیست ولی خیلی از عمرمان را گرفت تا اینکه توانستیم به هدفمان برسیم.سوال: منظورت از اینکه (خیلی از عمرمان را گرفت) چیست؟ گفت: بله! سالها نشستیم تا توانستیم آن را وارد دولتهای غربی کنیم،سپس به دولتهای عربی...، وما میدانستیم که ایده مان به موفق ترین نقشه در روند دولت اسرائیلى تبدیل خواهد شد!! سوال: چرا مطمئن بودید که در این ایده موفق خواهید شد؟ در جواب گفت: زیرا میدانستیم مسلمانان امروز از دینشان دور شده و در این میان جوانان مسلمان نیز به برخی وظایف اسلامی متمایل شده که اگر از این پایبدتر و ملتزم تر میشدند دولت ما را نابود میکردند!! سوال: چرا حریص بر این بودید که (استارآکادمی) وسیله نفوذ به مسلمانان باشد؟ درجواب گفت: زیرا میخواهیم از دینشان فاصله بگیرند!! سوال: امروز بعد از استارآکادمی چه نقشه ای برای حمله به اسلام دارید؟ او با کمال تحدی و وقاحت گفت: برای جنگیدن با دختران مسلمان نقشه میکشیم!!! سوال:چرا دختران مسلمان نه مردان؟! گفت:زیرا میدانیم هرگاه (زن مسلمان) منحرف شد، یک نسل کامل در پی او منحرف خواهد شد! سوال: جنگتان با زن مسلمان را چگونه توصیف میکنید؟ گفت: ما امروز بر فاسدکردن عقل و فکر و جسم (زن مسلمان) حریص هستیم تا ساختن تانک و هواپیماهای جنگی!!! و بر مشغول کردنشان با دستگاه بلاک بیری و برنامه های دیگر همکاری کردیم واین بخشی از نقشه ما بود!!! سوال:آیا در ستارآکادمی که هم اکنون در لبنان برپا شده دست دارید؟ گفت: حتما، زیرا ما هرروز مبلغ زیادی از پول را به آنها میبخشیم و این برنامه پیوسته زیر نظر و کنترل ماست!!! و در پایان مصاحبه از او پرسیده شد به امت اسرائیلیمان چه سخنی داری و چه مژده ای به آنها میدهی؟ گفت: از غفلت و خواب امت اسلامی به نفع خود استفاده کنید،زیرا آن امتی است که هرگاه بهبود یافت در طی چند سال آنچه در قرنها از او گرفته و سلب شده را باز میگرداند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد